Məlumat Təhlükəsizliyi Siyasətimiz
PVC və Qapı-Pəncərə Profilləri və Aksesuarları, Taxta Kompozit Qapı və PVC əsaslı tikinti materiallarının istehsalını həyata keçirən ADOPEN Plastik və İnşaat San. A.Ş. məlumatı ən dəyərli sərvətlərindən biri kimi qəbul edir.
Şirkət, məlumat təhlükəsizliyinin bütün əməkdaşlarının məsuliyyəti olduğunu və məlumatın bilərəkdən və ya bilməyərəkdən itirilməsi və ya qeyri-qanuni istifadə edilməsi halında həm şirkətin, həm də tərəfdaşların ciddi zərər görəəcəyini bilir.
Bu çərçivədə şirkətimiz aşağıdakı öhdəlikləri qəbul edir:
- Məlumat ehtiyatlarının məxfiliyini, bütövlüyünü və əlçatanlığını təmin etmək məqsədilə ISO/IEC 27001 Məlumat Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemi Standartına əsaslanan məlumat təhlükəsizliyi idarəetmə sistemi qurmaq, tətbiq etmək, nəzərdən keçirmək və davamlı olaraq təkmilləşdirmək;
- Məlumat Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sisteminin qurulması və həyata keçirilməsi üçün səlahiyyət, rol və məsuliyyətləri müəyyən etmək; bu səlahiyyət, rol və məsuliyyətləri dövri olaraq yenidən nəzərdən keçirmək;
- Məlumat təhlükəsizliyi ilə bağlı bütün qanunvericilik və müqavilə öhdəliklərinə riayət etmək;
- Məlumatın və məlumat ehtiyatlarının qorunması məqsədilə müəyyən dövrlərdə riskləri müəyyənləşdirmək və bu riskləri idarə etmək üçün zəruri tədbirlər görmək;
- Hər hansı bir mənfi hadisə qarşısında fəaliyyətlərin və tərəfdaşlara olan öhdəliklərin fasiləsiz davam etməsini təmin etmək məqsədilə işin davamlılığı planlarını hazırlamaq və bu planları sınaqdan keçirmək;
- Məlumat təhlükəsizliyi boşluqları və pozuntu hallarını effektiv şəkildə idarə etmək və onların təkrarlanmamasını təmin etmək;
- Məlumat təhlükəsizliyinin təmin olunmasında ən önəmli amilin insan olduğunu nəzərə alaraq, başda əməkdaşlar olmaqla, digər kritik tərəfdaşların da məlumat təhlükəsizliyi sahəsində maarifləndirilməsini təmin etmək üçün təlimlər keçirmək və bu təlimlərin nəticələrini izləmək.
ADOPEN Plastik və İnşaat San. A.Ş. olaraq, TS EN ISO 27001 Məlumat Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemini qurmağı, tətbiq etməyi, effektivliyini yoxlamağı və daimi olaraq təkmilləşdirməyi; bu sistemin məqsəd və hədəflərinə çatmaq üçün zəruri resursları təmin etməyi, habelə hüquqi və digər tələblərə əməl etməyi rəhbərlik olaraq öhdəmizə götürürük.
Ətraf mühit siyasətimiz
PVC qapı və pəncərə profilləri, taxta kompozit qapı, kompozit profil, polimer tikinti qəlibi, polimer dam və divar paneli, dekorativ daxili və xarici divar örtüyü, dərin quyu borusu və elastik döşəmə örtüyü istehsalı sahəsində fəaliyyət göstərən ADOPEN Plastik və İnşaat San. A.Ş., ətraf mühitə qarşı məsuliyyətlərini bilən şirkət olaraq, məhsulun hazırlanmasından çatdırılmasına qədər olan bütün mərhələlərdə və dəstək proseslərində fəaliyyətlərinin ətraf mühitə təsirlərini müəyyənləşdirmək və bu təsirlərin qarşısını almaq məqsədilə uyğun metodlar təyin etmiş və tətbiqə almışdır.
ADOPEN Plastik və İnşaat San. A.Ş., fəaliyyətlərini ətraf mühitin çirklənməsinə səbəb olmadan həyata keçirməkdə həssaslıq göstərir. Bu məqsədlə:
- Ətraf mühitlə bağlı bütün qanunvericilik və inzibati tənzimləmələrə riayət etməyi,
- ISO 14001 Ətraf Mühit İdarəetmə Sistemini qurmağı, effektiv şəkildə tətbiq etməyi və davamlılığını təmin etmək üçün zəruri resursları ayırmağı,
- Enerji və təbii sərvətlərdən optimal şəkildə istifadə etməyi,
- İstifadə olunan xammal və köməkçi materiallarda ətraf mühit meyarlarına uyğunluğu təmin etməyi və bu maddələrin hava, su və torpaq keyfiyyətinə mənfi təsirlərini nəzarət altına almağı,
- Çirklənmənin qarşısını almağı, tullantıların azaldılmasını və mənbə yerində çeşidlənərək maksimum dərəcədə təkrar emalını təmin etməyi,
- Hər il karbon dəyərini azaltmağı hədəfləyərək, iqlim dəyişikliyi, bioloji müxtəliflik və ekosistemə töhfə verməyi,
- Əməkdaşlarını ətraf mühit sahəsində keçiriləcək təlimlərlə maarifləndirməyi, məlumatlandırmağı və motivasiyasını təmin etməyi,
- Görülən işləri əməkdaşlarla paylaşmağı, ictimaiyyətə açıq saxlamanı və bütün tərəfdaşların gözləntilərini nəzərə almağı,
- Yeni sərmayə və layihələrdə ətraf mühit amilini diqqətdə saxlamağı,
- Ətraf mühit göstəricilərini daimi təkmilləşdirməyi prinsip olaraq qəbul etmişdir.
İnsan resursları siyasətimiz
“Yüksək bacarıqlı, motivasiyalı və performanslı əməkdaşlarla fərq yaratmaq.”
Bu, nail olmaq istədiyimiz əsas məqsəddir! ADOPEN şirkətində qəbul edilən insan resursları siyasətləri iki əsas məqsədə xidmət edir:
Bunlar:
- Fərdləri məsuliyyət götürməyə, təşəbbüs göstərməyə və bu yolla işlərinə və nəticələrinə sahib çıxmağa təşviq etmək.
- Bir tərəfdən fərdi inkişaf etdirmək, digər tərəfdən isə komanda işinə təşviq edərək əməkdaşlarımızın iş hədəflərinə daha uğurla çatmasına dəstək vermək.
Beləliklə, məqsədlərə və insan resurslarına daha yaxşı fokuslanaraq, fərdi qatqıların işin uğurundakı rolunu ön plana çıxara biləcəyimizə inanırıq.
İnsan resursları tətbiqlərimiz:
- Təşkilati strukturumuz vasitəsilə əməkdaşlarımızın potensiallarını effektiv şəkildə istifadə edə biləcəkləri və ADOPEN-in əsas məqsədlərinə töhfə verə biləcəkləri vəzifələrdə dəyərləndiririk.
- İnsan resursları proseslərini peşəkar sistemlər vasitəsilə həyata keçiririk.
- İşin tələb etdiyi keyfiyyətləri, fərdi bacarıqları və performansı nəzərə alaraq obyektiv və ədalətli qiymətləndirmə aparırıq.
- Əməkdaşlarımızın çalışdıqları bölmənin hədəfləri və markamızın onlardan gözləntiləri barədə məlumatlı olmalarını təmin edir, təhlükəsiz və sağlam iş mühiti yaradırıq.
- Onların özlərini inkişaf etdirmələri və işlərini daha yaxşı yerinə yetirmələri üçün lazımi təlim və inkişaf imkanları təqdim edirik.
- ADOPEN dəyərlərinə və iş prinsiplərinə sadiq qalan, gözləntiləri qarşılayan bütün əməkdaşlarımızı şirkətə verdikləri dəyərə uyğun olaraq obyektiv və ədalətli şəkildə mükafatlandırırıq.
Müştəri məmnuniyyəti siyasətimiz
ADOPEN-in müştəri məmnuniyyəti siyasətinin əsasında “Müştəriyönümlülük” dayanır. Müştəri tələbləri və gözləntiləri istiqamətində proseslərimizi daim təkmilləşdirir və müştərilərimizlə uzunmüddətli münasibətlər qurmağı hədəfləyirik.
Müştəri məmnuniyyətini davamlı etmək üçün, müştəri tələblərinin qarşılanıb-qarşılanmadığı və dəyişən gözləntilər ölçülüb qiymətləndirilir, bütün əməkdaşlara çatdırılır, məhsulun təkmilləşdirilməsi işləri görülür, təqdim olunan məhsulla bağlı ən kiçik narazılıq belə ciddi qəbul edilərək düzəliş tədbirləri həyata keçirilir.
Müştərilərimizin hər cür rəyini biz hədiyyə kimi qəbul edirik. Uzun illərə əsaslanan təcrübəmiz və müştəriyönümlü xidmət fəlsəfəmizlə sahib olduğumuz bütün resursları bu rəyləri müştəri məmnuniyyətinə çevirmək üçün istifadə edirik.
ADOPEN müştərinin şikayət və istəklərini asanlıqla çatdıra bildiyi, bunların obyektiv, ədalətli, diqqətli və məxfi şəkildə araşdırıldığı, hüquqi və daxili siyasətlərə zidd olmayan şəkildə qiymətləndirildiyi, eyni narazılığın təkrarlanmaması üçün zəruri düzəliş və yoxlamaların davamlı olaraq aparıldığı, müştəri ilə münasibətlərdə şəffaflığı əsas götürən, bütün müştəri şikayətlərinin həllini əsas prinsip kimi qəbul edən, müştəriyönümlü yanaşma izləyir.
